میس لبخند مینویسد

خرید بک لینک
چند روزه زندگی برام از جهنمم بدتر شده نمیدونم مشکل روحیه مشکل روانیه یا فوبیای پیریه که خرخره م رو گرفته و ول نمیکنه! ول کن نیس آقا ول نمیکنه! به هر جای خودم نگاه میکنم یه ایراد پیدا میکنم و انگار که جزام گرفته باشم از خودم فرار میکنم و دیگه تو اینه به خودم نگاه نمیکنم میشینم استدلال های روانی طوری میبافم شدیدا پریشون میشم و شدیدا غصه میخورم و حتی گاهی به مرگ فکر میکنم دوستام رو کلافه کردم اطرافیانمو کلافه کردم اصلا به زندگیم نمیرسم به مادرم توجه نمیکنم انگار همه دنیا خلاصه شدن در منیت من ! اونقدر کلافه م که حتی حوصله بلاگفا رو ندارم! کاش محمود میفهمید چقدر تو روحیه اثر منفی گذاشته با این حرف میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: خسته, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 12:08

صفحه بندی